close

TG

song title : I LOVE YOU (우리 결혼했어요 세계판 OST)

song artist: 옥택연(玉澤演) With 오영결(吳映潔鬼鬼)

53

作詞/作曲:玉澤演(옥택연)

[中文歌詞翻譯by彼得 轉載請告知]

At first I didn't know my life is gonna be changed completely

一開始我還不知道我的人生會徹底的改變

U gotta believe me

請妳相信我

At first I didn't know my life is gonna be changed completely

一開始我還不知道我的人生會徹底的改變

You always protect me

你總是保護著我

I love you

我愛妳

Can't figure out a way to say Yeah

找不到方法說出口

Can't stop feeling this feeling

無法停止這愛妳的感覺

I need you

我需要你

To be around me when I'm lonely

當我孤單時請陪在我身邊

And to love me forever

且請永遠愛我

I Love You Forever

I Need You Forever

Oppa! Murmur!

乾杯! 짠돌이 Jump!

I love you

我愛妳

Can't figure out a way to say Yeah

找不到方法說出口

Can't stop feeling this feeling

無法停止這愛妳的感覺

I need you

我需要你

To be around me when I'm lonely

當我孤單時請陪在我身邊

And to love me forever

且請永遠愛我

I Love You Forever

I Need You Forever

I Love You x2 Forever

I Need You x2 Forever   X2

I never knew I would find someone like you to be my wife

我從未知道能擁有一個像妳這樣的妻子

Can't believe you are the only one for me

不敢相信你就是我的唯一

I Love You Forever

I Need You Forever

I Love You x2 Forever

I Need You x2 Forever   X4

♥♥♥♥♥♥♥

我永遠愛妳

我永遠需要你

合唱!夢寐以求的合唱!好好聽!!!

至少有一首歌是屬於他們兩個的 

我要再去哭一下了

1
2

明天正式音源就會出來囉

請多支持!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    彼得 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()