close

還沒把EP2(下)寫完 就手癢把這首給翻完了(倒)

第一次英翻中還不太上手,希望大家會喜歡 

 

song title : My Everything (우리 결혼했어요 세계판 OST)

song artist: 박정현 Lena Park

[中文歌詞翻譯by彼得]

Sometimes I sit in silence

有時我安靜的坐著

waiting for a sign, I’m breathless

等待著一個使我屏息的暗號

Can’t believe that you’re not just a dream

不敢相信你不只個夢而已

But when you take my hand

但當你握著我手的時候

my fears all fade away

我的恐懼隨之消失

Your love is more real than anything,

你給的愛比任何東西都來的真實

Oh, that I’ve ever known

Oh,那是我所知道的

 

Hold me close

抱緊我

don’t ever let me go, I am yours,

永遠不要讓我離開,我是屬於你的

with all of my heart,all of my soul

包括我的心,我的靈魂

Never lookin’ back, you set me free

絕不回頭看,是你讓我自由

 

You are my everything

你是我的全部

The very air I breathe

是我每一次的呼吸

And your love is all I ever need to know

而我永遠只需要知道的是你的愛

That we can live this life

我們可以這樣的生活

Forever side by side

永遠在彼此的身旁

You give me strength to face the tides

是你給我力量讓我度過低潮

You’re the sunlight in my sky

你是我生命中的一道陽光

The way you look into my eyes,

當你看著我的時候

I feel brand new, alive,

我感到全新的活著

Cuz they tell me that I’m yours, and

因為你的雙眼告訴我,我是你的

You’re mine

而你也是屬於我的

 

Thought I had all the answers,
knew my way around, my life was
something that I thought would never change

我以為我已擁有了所有的答案
我以為我的生活永遠不會再改變了

Then you came along,

接著你向我走來

turned my world upside down

顛覆了我的世界

And baby I’m so glad that I was wrong

baby我多慶幸我是錯的

In your love, I am home

在你的愛裡,讓我有家的感覺

 

Hold me close

抱緊我

don’t ever let me go, I am yours,

永遠不要讓我離開,我是屬於你的

with all of my heart,all of my soul

包括我的心,我的靈魂

Never lookin’ back, you set me free

絕不回頭看,是你讓我自由

 

You are my everything

你是我的全部

The very air I breathe

是我每一次的呼吸

And your love is all I ever need to know

而我永遠只需要知道的是你的愛

That we can live this life

我們可以這樣的生活

Forever side by side

永遠在彼此的身旁

You give me strength to face the tides

是你給我力量讓我度過低潮

You’re the sunlight in my sky

你是我生命中的一道陽光

The way you look into my eyes,

當你看著我的時候

I feel brand new, alive,

我感到全新的活著

Cuz they tell me that I’m yours, and

因為你的雙眼告訴我,我是你的

You’re mine

而你也是屬於我的

 

So when things don’t go your way

所以當事情不如你所預期

When you’re let down, when you fear,

當你感到沮喪害怕的時候

just reach for me, I’m here, oh,

儘管向我伸出手吧,我會在這 oh

Every storm, any mountain to be climbed,

不管有多少難關要跨越

lean on me, I’m by your side,

靠著我吧,我會在你的身旁

I will never leave your side

絕不會離開你

 

You are my everything

你是我的全部

The very air I breathe

是我每一次的呼吸

And your love is all I ever need to know

而我永遠只需要知道的是你的愛

That we can live this life

我們可以這樣的生活

Forever side by side

永遠在彼此的身旁

You give me strength to face the tides

是你給我力量讓我度過低潮

You’re the sunlight in my sky

你是我生命中的一道陽光

The way you look into my eyes,

當你看著我的時候

I feel brand new, alive,

我感到全新的活著

Cuz they tell me that I’m yours, and

因為你的雙眼告訴我,我是你的

You’re mine

而你也是屬於我的

 

 

當你握著我手時,你給我了無比的安全感

當妳感到疲倦時,我的肩膀是妳的依靠

妳的到來,完全顛覆了我的世界,打亂了我的步調

在你給的愛中,我有了家的感覺

餌獄_-IMG_0222_1

這首完全是鬼澤拍婚紗照時的主題曲 我要先去哭了

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    彼得 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()